مبلمان با روکش پارچه یا چرمی؟
۲۶ دي ۱۳۹۵ بازدید 3869
چاپ این صفحه

مبلمان با روکش پارچه یا چرمی؟

هنگام خرید یک مبلمان جدید، یکی از تصمیماتی که از ذهن شما باید بگذرد، این است یک مدل مبل چرمی تهیه کنید و یا پارچه‌ای؟

این ممکن است یک تصمیم آسان باشد که البته بعضی‌اوقات سخت نیز می‌شود.

برای این‌که به شما در این تصمیم‌گیری کمک شود، مزایا و معایب هر کدام از این نوع مبلمان را برشمرده و امیدواریم که شما را در تصمیم‌گیری در این مورد کمک کرده باشیم. پس مقاله‌ی زیر را بخوانید تا بفهمید کدام نوع مبلمان، مناسب شما است.

 

به ‌روز بودن

 

مدهای طراحی دکوراسیون ، همانند لباس، پیوسته در حال تغییر هستند و چیزی که ممکن است امروزه، به روز باشد، 2 سال بعد، آن‌چنان به روز نباشد. با در نظر گرفتن این عامل، شاید بهتر باشد که یک مبلمان چرمی را انتخاب کنید که در گذر زمان، از مد نمی‌افتد.

 

 

مبلمان های چسترفیلد، در مبلمان های کلاسیک از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است. در حقیقت، شاید بتوان گفت که مبل‌های چسترفیلد، از معروف‌ترین نوع مبلمان در سطح جهانی می‌باشد.

مبلمان های چستر فیلد بیشتر مناسب مکان‌های رسمی و کلاسیک می‌باشد، اما اگر در خانه‌ای مدرن زندگی می‌کنید، مبل‌های پارچه‌ای شاید مناسب‌تر به نظر آیند.

 

 

البته امروزه مبلمان های چسترفیلد با سبک مدرن نیز به بازار آمده‌اند تا از قافله عقب نمانند.

 

 

راحتی

 

ممکن است مبلمان های چرمی در تابستان کمی چسبناک شوند و یا این‌که در زمستان، سرد باشند.

اما زود قضاوت نکنید، شاید چند کوسن و یک پتو مسافرتی ساده، این مشکل مبلمان چرمی شما را به‌راحتی حل کرده و آن را حسابی گرم و دل‌نشین کنند.

 

 

مبلمان ها با روکش پارچه‌ای در تمام فصول سال، این مشکل را نخواهند داشت

 

نگهداری

 

اگر یک‌خانه‌ی شلوغ با چند بچه‌ی خردسال دارید، پاک‌سازی مبلمان های چرمی آسان‌تر خواهد بود، و هرگونه مایعات را می‌توان به‌راحتی با یک دستمال پاک کرد.

 

هزینه

 

بعد از در نظر گرفتن تمام پارامترها، وقت آن رسیده است که هزینه را در نظر گرفت. یک مبلمان چرمی می‌تواند برای شما، گران‌تر تمام شود، اما این را در نظر داشته باشید که مدت زمان طولانی‌تری نیز از آن استفاده می‌کنید، پس به آن به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری شخصی نگاه کنید J

از طرف دیگر، مبلمان پارچه‌ای، کمتر هزینه برمی‌دارد،  اما هنگامی که تصمیم به تغییر دکوراسیون و یا خرید مبلمان جدید دارید، زیاد احساس گناه نمی‌کنید.

 

نتیجه‌گیری

 

امیدواریم که کمی به شما در شناختن بهتر این دو نوع مبلمان کمک کرده باشیم، به بازارهای مبلمان ما سر بزنید تا اطلاعات بیش‌تری راجع به این  نوع مبلمان ها و انواع طرح‌ها و قیمت‌های آن را از فروشنده‌ها دریافت کنید.

 

 

۲۶ دي ۱۳۹۵ بازدید 3869
چاپ این صفحه
منوی دسترسی