نگهداری مبلمان
۳۰ دي ۱۳۹۵ بازدید 3039
چاپ این صفحه

نگهداری مبلمان

خب، بسیار عالی، روز تحویل مبل خریداری شده تون رسیده، و مبل نو شما به در منزلتون رسیده و منتظره که وارد منزل جدیدش بشه. خب حالا نوبت شما هست که از این مبل جدیدتون مراقبت کنید...

‌اولین احساس

وقتی که بسته بندی مبل جدیدتون رو باز میکنید، شاید یک چیز توجه شما رو جلب کنه، نرمی مبل تازه خریدار شده، به نرمی مبلی که در فروشگاه دیدید، نیست و کمی سخت به نظر می‌رسد.

البته این مورد نباید شما را نگران کند، به مرور و با استفاده از آن، مبلمان شما نرم‌تر خواهد شد.

 

‌کوسن ها را مشت و مال ملایم دهید

به کوسن های خود، یک مشت و مال مناسب دهید و روزانه آن ها را بتکانید، کوسن های فومی را میتواانید پشت و رو نیز کنید تا در تمام جهات، به طور یکسان و یکنواخت، نشست داشته باشند.

 

 

مراقبت از مبل های مخملی

وسایل با پارچه مخملی اگر در منزل استفاده میکنید باید به آن به عنوان یک کالای لوکس نگاه کنید و از آن مراقبت ویژه ای به عمل آورید.

طبیعت مخمل این است که میتواند به راحتی لکه دار شود (بسته به نوع مخملی که انتخاب میکنید).

 

 

مبلمان خود را پاکیزه نگه دارید

به طور ایده ال، مبلمان خود را حداقل ماهی یک بار با جاروبرقی تمیز کنید، اما از قدرت شدید آن استفاده نکنید. یک جارو ملایم، نیاز شما را برطرف میکند. اگر از مبل چرمی استفاده میکنید، هفته ای یکبار آن را تمیز کنید و گرد و غبار را از آن با پارچه بزدایید.

 

 پایه های مبلمان

اگر مبلمان شما از پایه های چوبی نوک تیز بهره مند است، هنگام جا به جایی و اسباب کشی، حواستان به آن پایه‌ها باشد تا به جایی گیر نکند و نشکند. همچنین هر از چندگاهی، در حد چند ساتنی متر مبلمان خود را جا به جا کنید تا رد جای پایه ها بر روی فرش نماند و یا این که از پَد زیر پایه های مبل، برای توزیع متوازن نیرو بر روی فرش استفاده کنید.

 

۳۰ دي ۱۳۹۵ بازدید 3039
چاپ این صفحه
منوی دسترسی