35 کاغذدیواری زیبا برای اتاق نشیمن
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ بازدید 3059
چاپ این صفحه

35 کاغذدیواری زیبا برای اتاق نشیمن

خب کم‌کم داریم به ماه اسفند و موقع خونه تکونی نزدیک میشیم، در کنار تغییر دکوراسیون، خرید اثاثیه جدید، مبلمان جدید و ...، یکی از اتفاقاتی که میتونه به زیبایی پذیرایی منزل‌مان کمک بسیاری بکنه، انتخاب کاغذدیواری‌های جذابه.

به همین دلیل، در اینجا،35 کاغذدیواری زیبا به انتخاب یکی از مجلات معتبر در حوزه‌ی دکوراسیون رو انتخاب کردیم تا با نزدیک شدن به فصل بهار، بتونید از این کاغذدیواری‌های بهاری، ایده بگیرید.

 

قطعا شما هم با این نکته موافق هستید که پذیرایی ساختمان، مهم‌ترین فضای خونه برای دکوراسیون می‌باشد. وقتی شما مهمانی در عید دارید؛ بیش‌ترین وقت خود را در پذیرایی می‌گذرانید، گپ و گفتمان می‌کنید و یا این‌که تلویزیون تماشا می‌کنید. بنابراین باید پذیرایی شما، طوری باشه که شما و مهمانتان در آن احساس راحتی بکنید. پس مهمه که در فصل بهار، از دکوراسیونی بهره بگیرید که با طبیعت فصل سازگار هست، الان هم که داریم به اسفندماه نزدیک می‌شویم و کم‌کم باید به فکر تغییر دکوراسیون باشید.

 

پذیرایی با کاغذدیواری‌هایی با شمایل گل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گل‌ها یکی از بارزترین نشانه‌های فصل بهار هستند. تصاویر گل، به پذیرایی شما، چهره‌ای سرزنده‌تر و شاداب‌تر می‌دهند، پس از آن بهره بگیرید.

 

پذیرایی با کاغذدیواری نواری شکل

 

 

 

 

طرح‌های نواری، عموماً برای تزیین پذیرایی رایج هستند. شما میتونید کاغذدیواری با رنگ‌بندی‌های  متفاوت پیدا کنید که به پذیرایی شما حیات می‌بخشد و همچنین  میتونید انتخاب کنید که کدام یکی از این کاغذدیواری ها، بیشتر با دکور شما، سازگار است. وقتی شما از یک رنگ قوی استفاده می‌کنید یا ترکیبی از چندرنگ، شما می‌توانید یکی از بهترین کاغذدیواری‌ها برای فصل بهار را داشته باشید.

 

پذیرایی با کاغذدیواری‌های با الگوی باروک

 

 

 

 

 

 

 

 

ایده‌هایی که از الگوی باروک سرچشمه می‌گیرند، معمولا بسیار رایج هستند و وجهه‌ای کلاسیک به پذیرایی شما، می‌دهند.  شما الگوهایی بسیار متفاوتی از این الگو را پیدا خواهید کرد که بتوانید برای پذیرایی خود استفاده کنید!

 

چند ایده‌ی دیگر برای پذیرایی!

 

 

 

 

 

 

ایده‌های بسیاری وجود دارند که میتونه روحیه بهاری رو به پذیرایی شما بده، پروانه‌ها، طبیعت، یا بافت‌های مختلف از جمله‌ی این ایده‌ها هستند.

حالا که دارید کاغذدیواری پذیرایی تون رو عوض می‌کنید و روحیه بهاری به پذیرایی تون می‌دید، شاید بد نباشد که به مبل هاتون هم یک تغییر و تحولی اعمال کنید. حتما یک سری به ما بزنید

 

 

۱۱ بهمن ۱۳۹۵ بازدید 3059
چاپ این صفحه
منوی دسترسی