کدام رنگ برای پارچه مبل مناسب است؟
۲۳ تير ۱۳۹۹ بازدید 1338
چاپ این صفحه

کدام رنگ برای پارچه مبل مناسب است؟

ست کردن رنگ ها و پیدا کردن ترکیب رنگی متناسب برای مبلمان همواره به عنوان یکی از دغدغه های اصلی طراحی و دکوراسیون داخلی منزل مطرح می شود. ترفندها و روش های مختلفی برای ایجاد هارمونی میان رنگ های مبلمان و سایر عناصر دکوراسیون داخلی منزل وجود دارد که می تواند در انتخاب یک ترکیب رنگی مناسب برای تمام قسمت های دکوراسیون منزل بخصوص مبلمان شما کارساز باشد

برای انتخاب رنگ پارچه مبل راحتی به این موضوع حتما دقت داشته باشید که هر رنگی نمی تواند به عنوان رنگ غالب مبلمان و نتیجه ی آن دکوراسیون شما باشد. به طور مثال اگر رنگ مورد علاقه ی شما صورتی دخترانه و یا سبز چمنی است، انتخاب چنین رنگ های تندی برای پارچه ی رو مبلی و غالب دکوراسیون نشیمن شما ابدا مناسب نیست، چرا که شخصیت و هویت فضای شما را متزلزل خواهد کرد. شما می توانید از تناژ رنگ های مشابه و نسبتا ملیح تر در ترکیب با سایر رنگ ها، این رنگ را مهمان فضای خود کنید و یا از این رنگ  ها در غالب اکسسوری هایی مثل کوسن و رانر در فضای داخلی تان استفاده کنید.

پس از انتخاب رنگ پارچه مبل حالا نوبت به ست کردن آن با سایر لوازم و وسایل منزل می رسد. اگر بخواهیم ازست کردن رنگ مبل با سایر وسایل منزل صحبت کنیم، باید به نزدیک ترین وسایلی که در اطراف مبلمان شما وجود دارد اشاره کنیم، برای نمونه اولین گزینه و پر طرفدارترین لوازمی که برای هماهنگی با مبلمان انتخاب می شود، فرش و پرده است که معمولا همجوار با مبلمان شما قرار دارد.
انتخاب پارچه مناسب و با کیفیت تا جد زیادی از انتخاب رنگ پارچه مبلی مهم تر است، چرا که تغییر رنگ، بافت و فرم پارچه های رومبلی می تواند ظاهر مبلمان شما را کاملا بر هم بزنند و جلوه ی آن ها از بین ببرد. به طور مثال اگر خانه ی شما نورگیر است امکان رنگ پردیگی مبلمان شما در اثر قرارگرفتن مداوم مبلمان در جوار نور خورشید بسیار بالاست، پس در هنگام خرید پارچه ی رو مبلی و انتخاب رنگ مورد نظرتان باید دقت بالایی داشته باشید.
۲۳ تير ۱۳۹۹ بازدید 1338
چاپ این صفحه
منوی دسترسی